Program lojalnościowy

ZDOBYWAJ PUNKTY I CIESZ SIĘ RABATAMI!

 

Drodzy klienci przygotowaliśmy dla Was program lojalnościowy. 

Każdy zarejestrowany klient otrzymuje punkty za zakupy.

Każda złotówka wydana w sklepie internetowym www.zoyafashion.pl to 10 punktów.

 

 

Zasady programu lojalnościowego

 

 Każdy 1 zł wydany w naszym sklepie to 10 punktów w programie lojalnościowym

Punkty naliczane są po wysyłce paczki do klienta lub jej odbiorze w salonie firmowym w Bąkowie. 

W przypadku zwrotu produktów, odejmowana jest proporcjonalna ilość punktów. 

Dodatkowe punkty otrzymasz przy zapisie do Newslettera - 100 punktów.

Punkty zdobędziesz również po dodaniu opinii - 200 punktów.

Punkty są rozliczane co 365 dni. 

Po osiągnięciu progu rabatowego, rabat udzielany jest automatycznie w koszyku i obowiązuje przez pozostałą część okresu rozliczeniowego. 

 

Progi rabatowe

 

1. próg 5 % -100 punktów

2. próg 5% - 200 punktów

3. próg 10% - 1000 punktów

 

Regulamin programu lojalnościowego Zoya

 

1.Postanowienia Ogólne

1.1

Niniejszy Regulamin określa warunki programu lojalnościowego „Program lojalnościowy Zoya", zwanego "Programem".

1.2

Program skierowany jest do klientów zarejestrowanych, dokonujących zakupów na stronie www.zoyafashion.pl. 

1.3

Do Programu może przystąpić każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

1.4

Regulamin obowiązuje od chwili jego ogłoszenia.

1.5

W programie mogą wziąć udział tylko Klienci posiadający konto w serwisie - zarejestrowani klienci. 

2.Przystąpienie do Programu

2.1

Przystąpienie do programu następuje poprzez założenie konta użytkownika w sklepie internetowym www.zoyafashion.pl.

3.Program „Program lojalnościowy Zoya”

3.1

Zarejestrowani uczestnicy programu zdobywają punkty poprzez robienie zakupów w sklepie internetowym www.zoyafashion.pl.

3.2

Rabat nalicza się w koszyku po przekroczeniu przez klienta danego progu rabatowego. 

1 zł 10 pkt.

3.3

Organizator zastrzega sobie prawo zmniejszenia stanu Konta klienta w przypadku zwrotu towarów zakupionych przez klienta.

3.4

Punkty wygasają po 365 dniach od daty ich uzyskania. Czas liczony jest osobno dla punktów dodanych w ramach jednego wydarzenia, np. za zapisanie się do Newslettera.

W pierwszej kolejności zużywane są najstarsze punkty.

3.5

Po uzyskaniu odpowiedniej ilość punktów przyznawane są klientom rabaty według progów. Rabaty automatycznie naliczające się w koszyku. 

3.6

Rabat procentowy oraz stan Konta klienta nie podlegają wymianie na gotówkę.

3.7

Dodatkowe 100 punktów przydzielane jest za zapis do Newslettera.

 3.8

100 punków doliczane jest po dodaniu opinii po zakupach.

4.Zakończenie Programu

4.1

Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym momencie.

W takim przypadku Organizator zobowiązany jest do umieszczenia odpowiedniej informacji na stronie internetowej www.zoyafashion.pl.

4.2

W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu klient będzie uprawniony do otrzymania rabatu jeśli taki przysługiwał.

5.Zmiana Regulaminu Programu

5.1

Organizator uprawniony jest do wprowadzania zmian do Regulaminu w każdym momencie w czasie trwania Programu.

5.2

W przypadku wprowadzenia zmian do Regulaminu, Organizator udostępni tekst zmienionego Regulaminu na stronie internetowej www.zoyafashion.pl.

Zalogowanie się do sklepu po wprowadzeniu zmian do Regulaminu oznaczać będzie ich akceptację.

5.3

Zmiana zasad Programu nie uprawnia klienta do ubiegania się o odszkodowanie lub zadośćuczynienie. 

6.Akceptacja i realizacja Regulaminu

6.1

Niniejszy Regulamin będzie uznany za zaakceptowany przez klienta poprzez logowanie się do sklepu internetowego www.zoyafashion.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium