Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie reklamacje były rozpatrywane natychmiastowo.

Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email sklep@zoyafashion.pl.

     

  2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

     

  3. Jeżeli podane w reklamacji dane, lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sklep zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

     

  4. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji w terminie natychmiastowym od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

     

  5. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

     

W przypadku jakichkolwiek pytań, lub wątpliwości prosimy o kontakt.

Załoga sklepu internetowego

ZOYA Fashion - eleganckie sukienki dla dziewczynek, sukienki dla dziewczynek na wesele, najpiękniejsze sukienki komunijne, sukienki na chrzest, sukienki na roczek, sukienki tiulowe dla dziewczynek, sukienki świąteczne dla dzieci.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium